maandag 2 juli 2012

Workshop Carrousel Hoogeveen/Drenthe

Soms heb ik een goed idee, een enkele keer doe ik er niets mee en soms probeer ik er wel iets mee. Zo speelde ik vanmorgen met het idee een soort van Workshop-Carrousel in het leven te roepen. Waarom? Omdat ik denk dat het nodig is.. en het is bovendien gezellig en leuk om wat van elkaar te leren.
Dus wat is de bedoeling?
Je geeft eerst je eigen workshop. Het moet wel op het creatieve vlak liggen, denk aan schilderen, met lapjes stof iets te voorschijn toveren, haken, ik denk bijvoorbeeld ook aan iets van hout maken, een schilderspaneeltje mss. Ach.. je kunt er alle kanten mee uit. Van taart-workshop tot een workshop á la Picasso! Misschien leuk om er iets lekkers bij te geven, cake of een hapje uit de oven, thee/koffie, een glaasje prosecco wellicht.. om je workshop helemaal tot een succes te maken!

Ideetjes genoeg, ik kan alleen maar hopen dat er zich genoeg enthousiaste mensen aanmelden om dit idee vorm te willen geven.

Laat maar weten wat jullie van dit idee vinden:)))

1 opmerking:

  1. Helaas kan ik niets meer op dit (mijn) blog plaatsen. MIjn excuses daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Twitter Bird Gadget